پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

یه رمضان دیگه

1392/4/22 13:10
نویسنده : مامان پریناز
421 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربون شکرت که امسال هم نفسی تو سینه من قرار دادی که عطر قشنگ رمضان رو حس کنم.شکرت که امسال هم مهمونم کردی.ازت میخوام حال من رو بهترین احوال دگرگون کنی تا چیزی جز رضای تو نخوام...

اولین جمعه ماه مبارک یعنی دیروز مصادف شد با هفتمین سالگرد ازدواجمون.برای افطاری هم مهمون دعوت کرده بودم و دور هم خیلی بهمون خوش گذشت.فقط حیف که شب در اثر یه اشتباه عکسهام از دوربین پاک شد.ولی اشکالی نداره دخترک که عاشق تولد گرفتنه.امشب شمع روشن میکنیم و باز هم تولد میگیریم و عکسامونو ایندفعه سفت و سخت می چسبم!!

خدایای مهربونم بابت همسفر مهربون زندگیم شکر....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهناز
22 تیر 92 15:35
مبارکه خانوم دکتر...
روزهای قشنگی رو کنار همسر ودختر نازتون براتون آرزو دارم...


ممنونم عزیز
فاطمه مامان صبا
23 تیر 92 16:13
سلام عزیزم سالگردتون مبارک همیشه خندون باشید....یه برنامه ای هس به اسم کارد ریکاوری سرچش کن بعد رم دوربینتو ریکاوری کن عکسات دوباره میاد من چن بار اینکارو کردم حتی میتونی هار کامپیوترم ریکاوری کنی....واسه همینه که میگن هیچوت هاردتونو دیت تعمیرکار ندین چون اطاتعاتش به راحتی قابل بازیابیه


مرسي فاطمه جوني
امتحان ميكنم ببينم ميشه يا نه
تمنا جون
24 تیر 92 2:41
سبد سبد گل عشق تقدیم شما
21 شاخه گل رز به نیت 21 تیرماه!



پس امسال خاله مرجان کو؟!
پس شام دو نفره چی شد ؟!


مرسيييييييييي

الهيييييي راست ميگي خاله مرجان پارسال خونمون بود.البته امسالم خونمون بودن افطاري...
شام دو نفره يه جاي توپ رزرو شده بذار ببينينم كي ميشه دختركو بپيچونيم!!!(آخر مامان مهربونمااااا)
سمیه
26 تیر 92 13:41
تبریک میگم زهرا جون
به امید سالهای بهتر و بهتر کنار شوهرت و پریناز کوچولو.


ممنوووووون
کدوم سمیه ای ننه؟؟دای قزی؟؟
سمیه (مامان ارشیا)
29 تیر 92 13:13
این دای قزی که نوشتی یعنی چی؟
تونظر قبلیه آدرس وب ارشیا بود که.حالا شناختی؟


اوه حواسم نبود...
یعنی دختر دایی!
وفا مامان پارسا
30 تیر 92 15:22
غصه عکسا رو نخور بهترین البوم ذهن ماست که تصاویر قشنگو نگه م ید اره .. شاید قابل برگشت باشه با برنامه های ریکاوری


آره ولی خب اسممون انسانه دیگه یعنی فراموشکار
البته عکس زیادی نبود خیلی حرص نخوردم
میگن با ریکاوری برمیگرده