پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

علاقه های من

1392/4/1 1:05
نویسنده : مامان پریناز
390 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقتها دلم برای خواستنی های دلم تنگ میشه.چیزایی که به جبر زمانه ازشون فاصله گرفتم و همین فاصله گرفتن باعث بادخوردن پشتم شده!خیلی وقته که دلم میخواد برگردم به کلاس قرانم ولی هربار یه جوری یه اتفاقی مانع میشه.چند وقتیه دلم میخواد برم کاغذ و قلم ومرکب بخرم و دوباره شروع کنم به خوشنویسی.مدتهاست لیست غذاهای فانتزی و جدید رو درمیارم و هی به خودم یادآوری میکنم که امشب یکیشونو بپزم....

آشپزی همیشه جزو بزرگترین علاقه های من بوده و هست.یعنی اگه موضوعی مثل وابستگی بیش از حد پریناز به بازی گروهی نباشه عاشقانه آشپزی میکنم وگرنه که با چند تا فحش به خودم یه مرغ یا گوشت میندازم تو قابلمه که بپزه و بقیه ماجرا!!این وسط آقای همسر علاقه خیلی خیلی زیادی به ترکیب غذاهای جدید و گاها خاص داره.منم که عاشق سورپریز کردن با اینجور غذاهام...اینم اخرین دستپخت فانتزیم چند روز قبل که خیلی خوشمزه شد:

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی طهورا
1 تیر 92 18:48
به به چه غذاهایی
دهنمان آب افتاد مادر جااااان


تشریف بیارین در خدمتم!
marjan
1 تیر 92 18:56
bara maam dorost kon


چششششششششششششممممممممم خالجون!
marjan
1 تیر 92 18:57
bara maam dorost kon


گفتم چشم دیگه!!
آبجی
2 تیر 92 11:08
هومممممممممم

اول به دختر خوش زبونت که گاز گازیش کنم

بعدم به خواهری کدبانوممممممممممممم

هوم من عاشقه اونپنیر پیتزایه روشم به به دست و پنجولت درد نکنه

تمنا
2 تیر 92 20:11
قول داده بودی دستور غذاهاتو بذاری
قرار نیست فقط دل ما رو آب کنیا!
منتظر رسپی غذاهای خوشمزه ات هستیم


چشم شرمنده ام در اولین فرصت
لیلا
4 تیر 92 19:41
آره واقعا از بس غذاهای تکراری خوردیم خسته شدیم کاش هر وقت غذای فانتزی پختین دستورش رو بزارین تو وبلاگ ما هم بپزیم راستی میشه به پسر من رای بدید کد 126 http://www.niniweblog.com/images/festival92/126.jpg
فهیمه مامان فاطمه
10 تیر 92 1:25
ظاهرش که خیلی خوش مزه به نظر میاد بی زحمت دستورشم بزار عزیزم