پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

یه بار برای خودم

1392/3/10 10:26
نویسنده : مامان پریناز
902 بازدید
اشتراک گذاری

10 خرداد 92

اون زمانها که مجرد بودم گهگداری با مامان حرفمون می شد سر اینکه مثلا می گفتم چرا موهاتو مش نمی کنی؟می گفت آخه بابات دوست نداره!می گفتم چرا فلان کارو نمی کنی ؟می گفت بابات دوست نداره! و من شاکی می شدم که مگه آدم برای دیگران زندگی می کنه؟پس خود آدم و علاقه هاش چی؟ و از این دست خزعبلات!!تا اینکه خودمم مزدوج شدم و شدم یه همسر ذلیل اساسی!!نیشخندالبته بدون هیچ زور و اجباری.یعنی فقط به خاطر دل خودم دوست داشتم و دارم که علائق همسر رو خیلی تو کارهامو رفتارام لحاظ کنم.یکی از علاقه های این همسر گرام موی بلنده!تو این 8 سال با هم بودن هر بار رفتم آرایشگاه و  آرایشگر ازم پرسیده عزیزم چقدر کوتاه کنم؟با ترس و لرز گفتم خیلی کم نهایت یک سانت!!و البته علاقه بسیار زیاد همسر به باز گذاشتن مو هست که تو این مورد اصصصصصلا نمی تونم همراهیشون کنم چون خیلی خیلی گرمایی ام و تحمل ندارم.فقط هر بار برم آرایشگاه همون روز موهامو باز میذارم که مشعوف بشن!!

هفته پیش یهو زد به سرم برم موهامو کوتاه کوتاه کنم.هم به خاطر تنوع هم راحتی.حس کردم خیلی کار مسخره ایه که موهامو بلند میکنم بعد حتی تو مهمونیا هم با یه کلیپس جمع می کنم که گرمم نشه.به هادی هیچی نگفتم و رفتم و صفا دادم اساسی.آخرین باری که اینجور کوتاه کرده بودم اون سالی بود که می خواستیم بریم امارات و موهای تا کمرمو رفتم قارچی زدم!یعنی سال 75.وقتی اومدم خونه و موهامو نشون دادم اول یه کم ارنداز کرد و بعد گفت خوشگل شده مبارکه.همین که موهاتو سفت نمی کشی اون عقب ببندی و مثل کچل ها بشی خیلی خوبه!!من هم بهم برخورد که چرا ذوق نمی کنی و بال بال نمی زنی!!دیگه بعد یکی دو روز چشمش بهم عادت کرد و حالا میره میاد میگه خیلی موی کوتاه بهت میاد شبیه خانومای شیک شدی!!!مژهولی خداییش خیلیییییی حال میده موی کوتاه.دیگه از حمام رفتن و شونه کردن و جمع کردن یه دسته مو از توی برس وحشت ندارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

asal
12 خرداد 92 18:57
سلام من خیلی خوشم اومده از وبتون من 12 سالمه و اینم ادرس وبم من 3 تا وب توی نی نی وبلاگ داشتم حذف شد ممکنه مال شما هم حذف شه برید توی میهن بلاگ بزنید راستی اینم ادرس وبم در مورد هنر هست :www.asaljam.mihanblog.com اگه خواستی منو جزء لینک ها و پیونداتون کنید و بیاید وبم و بگید لینکم کردید و من جزء پیونداتون شدم منم شمارو لینک میکنم هروقت گفتید منم میکنم و نظر توی وبم زیاد بدید دوتا یا سه تا یکی ممنوع× باییییییییییییییییییییییییی


الهییییییییییی چه بانمک گفتی نظر زیاد بدین!!

بهناز
12 خرداد 92 19:51
مبارکه خانوم دکتر...
چه مدلی کوتاه کردین؟
راستش تو این مورد اوضاع منم مثل شماست خیلی اوقات همسری میادو کلبپسم رو خودش از پشت وا میکنه ولی من یک دقیقه هم دوام نمی آرم؟
خوبه که شما لا اقل روز اول رو میتونی دوام بیاری.
از آرایش هم بسی فراریم بنظرم کار بیهوده ایه.
شما در این مورد چطور فکر میکنید؟



والله مدل خاصي نيست.خيلي هم خوشگل نيست ولي خودم دوسش دارم.پشت سرمو تيكه تيكه زده و كناره هاي صورتمو حالت مصري

نه من آرايشو خيلي دوست دارم ولي خيلي ملايم آرايش ميكنم .همسر هم همينجور دوست داره
آبجی
13 خرداد 92 8:41
سلام به به چه خانوم شیکی .....
چه موهایه قشنگی مطئنم موهاتون رنگش روشنه
درسته ؟
اخه همیشه ادمایه بور و سفید موهاشون روشنه
مبارک باشه خواهری به شادی ان اشلله
ولی دل و جرات می خواد مویه بلند و کوتاه کردن





من كلا آدم جسوري ام .زياد به عواقب يه كاري فكر نميكنم.هوس كنم انجام ميدم!!
آره نسبتا روشنه ولي دچار رنگ موي روشنتر هم شده!
نغمه(مامان کسری و نیکا )
19 خرداد 92 13:31
مبارک عزیزم موهات خوشگل شدی حسابی
دخترت نظر نداد بگه مامان خوشگل شدی


نه!خیلی عجیبه باباش یه سانت از موهاشو کوتاه میکنه سریع می فهمه ولی اصلا به موهای من واکنشی نشون نداد!لابد طفلک هیچ وقت موهامو نمیدیده بس که همیشه می بستمشون!